Thursday, June 24, 2010

MANDI BEREMPAT BOGEL DI DALAM BATH TUB


Apa la yang diorang ni duduk borak sambil berendam dalam sinki ni. Angah ada cerita tentang 4 orang daripada negara A, negara B, negara C dan negara D. Ceritanya bermula apabila setiap negara ingin menunjukkan kehebatan masing-masing. Ceritanya bermula apabila negara A menjawab panggilan dengan menggunakan tangan yang dikatakan teknologi terkini.



Negara B terus menyampuk dengan mengatakan dia baru sahaja menerima emel yang dibacakan menerusi cip di dalam telinganya. Sungguh canggih kata negara C tetapi teknologi itu sudah tidak digunakan di negara C dengan bangganya dia berkata. Tetiba negara D tidak ada idea tentang negaranya. Dia lalu bangun untuk meninggalkan mereka bertiga. Apabila negara D bangun, salah seorang daripada mereka bertanya, apa yang ada di punggungmu itu kelihatan seperti tisu putih yang melekat. Dengan selamba negara D dengan tegas berkata, saya baru menerima faks dari kedutaan saya.


Angah: Semoga Terhibur !!







No comments:

VERY VERY IMPORTANT READER (VVIR)

Thank you for visiting my blog, if you don't mind, please leave your blog link by filling the form below. InsyaAllah, I will visiting you in the future. If you have any question regarding myself or anything, please leave your doubt at "FORMSPRING ME" ok..