Friday, May 28, 2010

MID VALLEY
JALAN-JALAN DI KUALA LUMPUR


Salam, entry kali ini nak cerita pasal diri sendiri. Pada minggu lepas, lepas kerja sume dah siap, balik rumah dan terus bersiap. Terus grab kunci kereta dan drive ke Mid Valley berjumpa kawan-kawan dan plan kali ni hendak berkongsi cerita dengan mereka. Sampai pun agak lambat sebab banyak alasan; kerja di pejabat tetiba banyak, tetiba kena ambil test yang tertangguh, dan jalan yang penuh dengan sesak. Alhamdullilah kawan-kawan faham dan menyambut Angah dengan penuh senyuman.

Okay, tetiba di Mid Valley, amat susah nak cari parking, terus bergegas, kawan-kawan sudah menunggu di Oasis, Mid Valley. Sangat lapar dan terus order makan ala-ala Portugies Grill. Mula la bercerita..


Sempat makan je dengan diorang..




Sedap makanan kat Oasis, Mid Valley ni.. Licin pinggan member sebelah..


Habis je makan, diorang ni ajar Angah shopping, best sebenarnya kalau kita sendiri yang shopping daripada ikut dan tengok orang shopping. Satu yang harus diingat tentang shopping, duit melayang la kan..

Selepas habis program dengan diorang ni, ada satu lagi program kat Jusco, Bukit Raja tepat pukul 9:00 malam. Kawan-kawan sedang menunggu untuk menonton "The NightMare" .. Sampai di sini saja entry kali nie..

Kongsi Pengalaman: Angah hampir-hampir menemui ajal kerana tetiba ada lopak air di tengah-tengah highway menyebabkan ada kereta berhenti tapi masa tu Angah tengah tekan minyak 140km, the moral of the cerita ini, biar lambat asal selamat..

2 comments:

Safiah Ibrahim said...

alhmdllh
seb baik tade pape

Khalid Amin said...

Terima kasih, CikFia.. CikFia pun kena hati-hati ketika memandu..

VERY VERY IMPORTANT READER (VVIR)

Thank you for visiting my blog, if you don't mind, please leave your blog link by filling the form below. InsyaAllah, I will visiting you in the future. If you have any question regarding myself or anything, please leave your doubt at "FORMSPRING ME" ok..