Tuesday, April 12, 2011

CHOCLAIRS 'POP IT OR DROP IT' - 1ST WEEK WINNER

Angah suka sangat menyertai apa-apa peraduan online ni, salah satu sebabnya adalah hadiah yang ditawarkan memang cukup lumayan. Ni game paling latest, Choclairs 'Pop It or Drop It' dimana kita perlu menendang orang yang ingin mencuri gula choclairs kita. Kalau semua nak tahu kat mana nak tengok markah keseluruhan boleh tengok kat gambar bawah ni di sudut bawah. Malangnya kita hanya boleh tengok markah kawan-kawan di facebook sahaja. Jadi Angah dapatlah no.1 dikalangan kawan-kawan. Hehe.





Markah keseluruhan Angah ialah 5230 point, not bad la kan. Harap-harap boleh menang laptop tu tapi yang membimbangkan Angah adalah ada khabar angin ramai yang main tipu dengan guna cheat dan sebagainya. Yang main jujur ni macam tak ada harapan la nak menang. Untuk pengetahuan pembaca semua, pemenang untuk minggu pertama sepatutnya sudah ada, tapi Angah je tak jumpa cari. Doakan Angah jadi pemenang no.1 untuk minggu ke-2 pulak ye. Anyway yang bermain teruskan bermain jangan sampai hadiah terlepas ke tangan orang yang lain.




Angah: Game macam ni la dapat menghilangkan stress tapi kalau main lama-lama boleh bertambah stress ni.

1 comment:

Safiah Ibrahim said...

jangan main lama2, t stress

VERY VERY IMPORTANT READER (VVIR)

Thank you for visiting my blog, if you don't mind, please leave your blog link by filling the form below. InsyaAllah, I will visiting you in the future. If you have any question regarding myself or anything, please leave your doubt at "FORMSPRING ME" ok..