Wednesday, November 10, 2010

HARI INI HARI JADI ANGAH


Hari ni 10 November 2010, genap umur Angah 24 tahun. Tapi rasa macam baru 18 tahun, banyak benda lagi belum buat, dakit bukit, luncur ais, naik gajah, mancing tengah laut. Cita-cita pun belum tercapai lagi nak jadi ringgitan, ratusan, ribuwan, jutawan dan wan wan lah. Angan-angan nak kawin hujung tahun ni, tapi rumah si dia tak pernah pergi lagi. Takpelah, masih ada masa lagi nak buat semua ni. Alhamdullilah, esok pun nuffnang dah bagi 2 tiket percuma menonton movie baru "Skyline". Dapat la celebrate sikit dengan popcorn combo dari pihak TGV.



Esok Angah kena pakai baju biru ala-ala warna langit dan cat muka dengan warna merah untuk memenangi sebuah notepad. Kalau la bertuah, dapat juga hadiah misteri dari Nuffnang. Oklah, tak banyak yang menarik pada hari lahir Angah ni. Dah pukul 4 pagi, baik Angah tidur sekarang.



Sebelum Angah melelapkan mata, Angah berdoa ke hadrat Illahi supaya Angah dimurahkan rezeki, dijauhkan bala, fitnah, hasad dengki, musuh, kawan dalam lipatan, dan segala musibah serta dipanjangkan umur hingga ke anak cucu & cicit. Kawan-kawan pun doakan Angah ye. Wassalam.




Angah: Dah 24 kali sambut hari lahir, rasanya macam sekejap je masa berlalu.

5 comments:

Cik Fia said...

epi befday :)


sayang dia

BULAN said...

hepi besday!!semoga panjang umur dan mendapat keberkatan dari-Nya..

mizzapple said...

selamat hari lahir angah .
semoga dimurahkan rezeki dan diberkati selalu.

nurul azida ahmad said...

hah, gmbr last kat karoke kn? hehehe. happy birthday kalid! :)

Khalid Amin said...

Thank you, Thank you.. Terharu rasa korang wish !! Hukhuk Sedih.. Azida, haah kat alamanda, putrajaya..

VERY VERY IMPORTANT READER (VVIR)

Thank you for visiting my blog, if you don't mind, please leave your blog link by filling the form below. InsyaAllah, I will visiting you in the future. If you have any question regarding myself or anything, please leave your doubt at "FORMSPRING ME" ok..