Tuesday, October 26, 2010

SMS PENIPUAN TAK ABIS-ABIS MENIPU


"TAHNIAH" Your simCard b'jaya menangi RM 15.000,00, dr"POWER ROOT.SDN'BHD No.siri DT527 Sila Call: 019-803-7849 daripada nombor telefon pengirim +60145568395.




Inilah sms yang Angah terima sebaik sahaja bangun dari tidur, malahan kecewa dengan orang-orang di sebalik penipuan ni yang hidup dengan menipu orang. Lagi-lagi Angah risau ada orang yang akan tertipu dengan sms sebegini bak dipukau mengeluarkan sejumlah wang dan masukkan ke dalam akaun mereka. Untuk peringatan kepada orang ramai sekiranya dapat sms seumpama ini atau sms yang seakan-akan serupa seperti menawarkan wang tunai, hadiah menarik, dan sebagainya, sila abaikan atau padam je sms tu dari telefon. Jangan menyumbang kepada statistik penipuan sms.




Angah: Menipu bukan satu cara untuk meneruskan hidup, jadi penipu di luar sana, masih ada waktu untuk kamu kembali ke pangkal jalan.

2 comments:

Safiah Ibrahim said...

wah.. kayo la kalo betol2 dapat tu

Khalid Amin said...

Tapi bukan dapat sesen pun, duit kita yang keluar lagi adalah.. Nak call diorang, duit je meleleh kuar..

VERY VERY IMPORTANT READER (VVIR)

Thank you for visiting my blog, if you don't mind, please leave your blog link by filling the form below. InsyaAllah, I will visiting you in the future. If you have any question regarding myself or anything, please leave your doubt at "FORMSPRING ME" ok..