Wednesday, July 21, 2010

GPS ATEC MURAH DAN BERBALOI

Akhirnya Angah dah beli satu GPS device untuk kereta Viva Blackeries Angah. Pusing punya pusing kat low yart, dapat la satu yang memenuhi kehendak hati. GPS yang Angah beli ni ada banyak function termasuk la, 2D map view, 3D map view, function view, details of road, Place of Interests dan banyak lagi la benda yang menarik.


" Ada Enam (6) Fungsi Utama GPS ni "


" GPS Jenama ATEC "


Beli je jenama ni, Angah terus test dalam masa seminggu, tiada masalah langsung dengan GPS ni. Semua masalah Angah selama ni yang selalu sesat, tak tahu jalan, kos perjalanan meningkat dan sebagainya telah selesai. GPS ni selalu bagi direction yang paling pendek untuk ke destinasi dan boleh la sampai awal.


" GPS ATEC 14 inch Screen "


" Viva Equipped with GPS Device "


" Close up "


Sesiapa yang berminat untuk membeli GPS device yang sama macam Angah ni, boleh email Angah di khalid3280-GPS@yahoo.com untuk tempahan, harga GPS ni RM499.00 (nett). Ada juga pengguna yang menggunakan telefon bimbit yang ada GPS software tetapi percaya la bateri telefon bimbit tak kan tahan lama sebab GPS menggunakan banyak kuasa bateri.


" Preview GPS dengan Sari Kata Melayu "


Kalau lepas ni Angah nak pergi mana-mana tempat je dalam Malaysia, dengan satu klik je dah tahu dah kat mana lokasi tempat tu. Tak dengar dah kawan-kawan merungut lalu jalan jauh la, lambat sampai la, hehe.


Angah:
Gadget ni amat berbaloi dengan duit yang dibelanjakan, jadi beli la satu !!








No comments:

VERY VERY IMPORTANT READER (VVIR)

Thank you for visiting my blog, if you don't mind, please leave your blog link by filling the form below. InsyaAllah, I will visiting you in the future. If you have any question regarding myself or anything, please leave your doubt at "FORMSPRING ME" ok..