Wednesday, June 23, 2010

JAWATAN KOSONG PEMBANCI DIPERLUKAN

Untuk sesiapa yang ingin mencari pekerjaan sementara dan berminat untuk bekerja sebagai pembanci bolehlah meneliti maklumat ini. Peluang keemasan untuk sesiapa yang ingin merasai pengalaman menjadi seorang pembanci. Kawan Angah ni ada jadi penyelia di kawasan Shah Alam dan ingin merekrut pembanci di area Shah Alam, untuk maklumat lanjut, boleh email Angah menggunakan khalid3280-pembanci@yahoo.com. Sebelum memohon pastikan anda memenuhi syarat-syarat di bawah:



  1. Kerakyatan : Warganegara Malaysia
  2. Kelulusan Akademik dan Pengalaman : Lulus Sijil Pelajaran Malaysia (STPM) atau kelayakan yang setaraf dengannya ATAU Pegawai yang sedang berkhidmat bagi kumpulan sokongan daripada Gred 17 hingga 26.
  3. Umur Minimum : 18 tahun dah ke atas
  4. Bahasa : Berkebolehan bertutur dan memahami bahasa yang paling luas digunakan di kawasan bancian.
  5. Berkebiasaan dengan Kawasan : seberapa boleh calon hendaklah dipilih daripada mereka yang biasa dengan kawasan tempatan.
  6. Pengangkutan : Keutamaan hendaklah diberi kepada calon yang mempunyai kemudahan pengangkutan sendiri terutama bagi mereka yang ditugaskan di kawasan luar bandar.

  • TEMPOH PERKHIDMATAN ADALAH DARIPADA 28 JUN HINGGA 22 OGOS 2010.
  • GAJI HARIAN (BELUM TERMASUK ELAUN) ADALAH RM 35.73 SEHARI.

Angah: Kawan Angah hanya perlukan lebih kurang 10 orang untuk memenuhi kekosongan pembanci di kawasan dia. Jadi cepat-cepat la rebut peluang ini. Semoga berjaya !!







2 comments:

Safiah Ibrahim said...

kawasan angah tu kat mane

Khalid Amin said...

Angah hanya iklankan je, angah tak kerja pun. Pembanci Area Lembah Klang diperlukan.

VERY VERY IMPORTANT READER (VVIR)

Thank you for visiting my blog, if you don't mind, please leave your blog link by filling the form below. InsyaAllah, I will visiting you in the future. If you have any question regarding myself or anything, please leave your doubt at "FORMSPRING ME" ok..